Coffe & Friends

This Outfit I wore yesterday to meet up withe some friends(which were pretty annoying while taking photos!). The weather was so strange I did not really know what to wear, so I decided to layer. In the pictures you can only see me wearing a blouse with a faux fur west, but in the evening it got really cold so I have added a leather jacket.

Heute sieht ihr das Outfit, dass ich gestern zum Treffen mit freunden trug (die seehr nervig waren während wir die Fotos schossen!). Das Wetter war gestern etwas komisch und ich musste nicht recht, was ich anziehen sollte. Schließlich hab ich mich fürs schichten entschieden, nur leider seht ihr auf den Fotos nur die Bluse kombiniert mit der Fellweste, den gegen Abend wurde es kälter und ich habe noch eine Lederjacke hinzugefügt.
 

Weste: C&A (similar here)
Rose Bluse: Mango (smilar here & here)
Jeans: Gina Tricot (similar here)
Tasche: similar here
Schuhe: Primark (similar here &here )
   

              








2 Kommentare:

  1. I have the exact same boots! Purchased them like a week ago, still haven't gotten the chance to wear them but they look FAB on you!
    Gorgeous bag too x

    fashionenth.blogspot.com

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. I have to say that they are not that high but really uncomfortable :(

      Löschen

 

Instagram Updates

Meet The Author