Grey&Blue

Hello dear readers, before I went to a little shopping trip today, I decided to stop by my lovely friend and photographer Seyma to shoot these photos for you guys. I'm so happy that I've chosen this casual and comfy look after running around the city for 3 hours. I hope you like it xx


Hallo liebe Leser, bevor ich heute meinem kleinen Shoppingtrip startete, ging ich noch zu meiner lieben Freundin und Fotografin Seyma, um Fotos des heutigen Outfits zu schießen. Nachdem ich drei stunden durch die Stadt lief, war ich froh mich für dieses gemütliche und einfache Outfit entschieden zu haben. Hoffe es gefällt euch


T-shirt: Primark(Similar here)
Jeans: Bershka (similar here)
Schal: (similar here)
Schuhe: (similar here)
Tasche: (similar here)












3 Kommentare:

 

Instagram Updates

Meet The Author